Pages

Suie Paparude - sar`na profilor!

Wow...ce misto! I-am ascultat prima oara la Teatrul National in 1994!Aveam 18 ani si am ramas cu gura cascata dupa reprezentatia lor...ca dealtfel toti cei din sala...erau uimiti de "felul asta de muzica".... toata lumea era uimita neintelegand exact de ce au cantat in felul acela... eu am aplaudat frenetic!! Imi aduc aminte ca Dobrica (Mihai Dobre) a spus la sfarsitul reprezentatiei ceva ce mi-a ramas in minte... "Vad ca este ceva nou pentru voi toti...dar sa stiti ca aceasta muzica se va asculta in viitor!"...wow... Ma trec fiorii si acum! Ani de-a lungul i-am ascultat apoi in Studio Martin...plecam de la munca ( Restaurant Vernescu pe Victoriei unde eram picolo ) si aterizam direct in Martin... cool!

Sar`na profilor si sa ne traiti!



Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment