Pages

E valabil si pentru romani!!

Nu imi place cum suna cuvantul "Bacsis"...prea oriental pentru gusturile mele!..eu ii zic "Tips"...ca la americani! ...ca asa vreau eu.... Am aici un clip pe care foarte multi romani ar trebui sa-l vada si sa incerce sa-l inteleaga!.... este baza unei probleme muuuult mai mari din romania...
TIPS-ul!!!! Romanii se plang de serviciile de kk din tara.... corect...cred ca 90% au dreptate...dar eu vreau sa ii intreb pe 90% din clientii frecventi ai restaurantelor cat este media tipsului lasat de ei ospatarilor ? 20%...15%...10%!!??....5%!!!!?????....nimic!!?????????.... pai cred ca serviciul in 90% din cazuri este proportional cu tipsul... Mesajul meu este acesta: invatati sa lasati tips cand mergeti la un bar,cafenea,restaurant!!!... o sa vedeti diferentele in timp..

daca in acest moment gandesti... "Pai 20% este o cincime din nota!!!!"...o sa-ti spun: EXACT U F`KN RETARD!!!

Clip-ul este in engleza......adica pentru romanii care stiu engleza! restul sa invete...




Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment