Pages

Cine eu?

Nu ! Nu am murit si nu m-a accidentat grav vreo masina! Am lipsit motivat de la bloggereala. M-am intors in tara acum vreo luna si ceva si de atunci am pus umarul la noul meu proiect. Restaurantul Moft ! Am cumparat jumatate din acest frumos restaurant si incercam sa il plasam pe piata pe segmentul lui adica 30-40 interior si terasa 30 locuri.Alt eveniment important care a coincis cu venirea mea in tara a fost logodna mea cu viitoarea mea sotie Denisa, fata alaturi de care am petrecut cei mai frumosi ani.

Deci sunt din nou pe blog si o sa incerc sa postez cat mai des posibil.


Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

1 comments:

  1. Era si timpul! Nu pentru ca mi-esti frate, dar chiar imi plac articolele tale. Ma bucur ca ai revenit ( din toate punctele de vedere ) Pup

Post a Comment