Pages

EXTREME RESTAURANTS

Am cumparat o carte de la Libraria Carturesti...se numeste "Extrems Restaurants". Inainte de toate eu cred ca librariile Carturesti au niste preturi aberant de mari!!..am dat pe acesta carte 160 RON in conditiile in care in State am vazut-o la 29.90 $ . Dar se poate ca de! ... in Romania sunt cei mai bogati oameni de pe planeta asta !.. In fine! EXTREMES RESTAURANTS


Este vorba de o colectie cu cele mai senzationale restaurante gasite in jurul lumii ( oriunde inafara de Romania). Extraordinara aceasta colectie ...o sa va arat cateva din exemplele date cu detaliile de rigoare!

nr. 1 si preferatul meu : Sky Restaurant ( www.dinnerinthesky.com ) - Belgia
Daca ai frica de inaltimi cu siguranta o sa eviti acest restaurant pentru singurul motiv ca in timpul mesei vei sta suspendat la cca. 50 de metri deasupra pamantului. Restaurantul este defapt o platforma de 30 X 15 metri cu 22 de locuri asezate in jurul "bucatariei" unde au loc 3 bucatari si 2 ospatari. Masa dureaza o ora si se pot organiza pana la sapte sesiuni intr-o singura zi. Se poate organiza si sesiuni de jumatate de ora pentru cocktail-uri. Separat se poate comanda si o orchestra , tot suspendata, care sa faca atmosfera cat mai placuta pe timpul cinei extreme.






nr. 2 : Al Fresco( www.outstandinginthefield.com ) -USA

Fondatorii acestui restaurant au avut in minte cand au creat acest concept de restaurant, intoarcerea la natura. Daca ti-ai pus vreo data intrebarea de unde vin legumele si fructele pe care le mananci in fiecare zi , cei de la Al Fresco nu numai ca iti spunde de unde sunt dar te pune in mislocul campurilor cu grau , livezi, dealuri cu vita de vie, etc. Nu au stat pe ganduri nici cand a venit vorba de locatii ca pesterii marine sau poalele unor masivi stancosi unde panorama iti lua rasuflarea...
Acest concept de restaurant are un foarte mare succes in State unde in sezonul 2008 au vandut absolut TOATE locurile !!









nr. 2 : Restaurant pentru doua persoane( www.soloperdue.com ) - Italia

Un restaurant conceput pentru a servi exact doua persoane pe seara! Recunosc ca este un concept la care ma gandesc si eu de un an si ceva si cred ca la un moment dat o sa initiez un astfel de proiect. Restaurantul se numeste sugestig " Solo per due" si se afla in orasul Vacone. Pretul unui meniu este de 250 de euro de persoana si este stabilit in momentul rezervarii. In acest pret nu intra sampania ,vinurile scumpe sau aranjamentele florale. Probabil ca o cina cu pretentii ajunge undeva la 700-1000 de Euro iar daca facem un calcul unde gradul de ocupare lunar este de 20 de zile ajungem la un profit net de 10000 EURO / lunar ...not bad...not bad!

Se zice ca piata restaurantelor din Bucuresti pot absorbii inca 3-4 mii de restaurante...vreau sa vad si eu unul facut cu o tematica anume unde sa ma duc cu placere si sa ma intorc cu placere! Daca stiti voi unul , va rog sa mi-l recomandati....pana atunci eu sunt la restaurantul meu unde mananc prima pizza cu fructe de mare si caviar din Romania! Va astept!

Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment