Pages

Abercrombie & Fitch

Sunt un fan declarat al acestui brand. Prima oara l-am incercat in Las Vegas in 2001 cand mi-am cumparat niste pantaloni cargo si cateva t-shirt-uri. Despre calitatea produselor ale acestui brand pot sa vorbesc numai de bine! Materialele sunt absolut deosebite in ceea ce priveste rezistenta si confortul oferit iar croiala produselor este atent facuta astfel incat sa ramana in top pentru mai multi ani nefiind nevoie sa renunti la atricolele cumparate din cauza demodarii lor. In acest moment acest brand ocupa aproximativ 70% din garderoba mea (v-am spus ca sunt deja fan declarat!) si nu ma gandesc sa renunt la el in viitorul apropiat. Problema pe care o am insa este ca magazinele Abercrombie & Fitch se gasesc doar in State, Canada si Marea Britanie iar la noi nu ajung decat niste copi neinspirate si acelea aruncate printrea alte produse vestimentare cumparate la kilogram. Normal ca poti sa comanzi online insa daca faci un calcul sumar iesi mai rentabil sa dai o fuga pana in state si sa iti cumprei atat cat iti trebuie... Probabil ca nu o sa vedem cat de curand in Romania produse originale A&F si tocmai deaceea stau si ma intreb...cat de complicat o fii sa aduci in tara produse ale unor branduri celebre : A&F , Victoria Secrets , BeBe , Ed Hardy`s, Christian Audigier

[abercrombie.jpg]

Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
www.moftrestaurant.ro
www.hoteloo.ro(2009)

Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment