Pages

Back inapoi

Am facut o pauza ...din cauza epuizarii fizice! Nu ! Nu blogul mi-a supt toata enerji ...ci faptul la am un restaurant pe care trebuie sa il fac profitabil. Weekend-ul asta s-a spart conducta cu nunti ( great!) si normal ca am avut si noi parte de un eveniment cu aceasta tematica. Sincer ...a fost o nunta frumoasa cu toate datinile bifate ,cu ginerica si mireasa simpatici si nuntasi parolisti care au venit la ora promisa. Am lucrat cot la cot cu angajatii mei care au dat dovada de vitejie si au rezistat pana la o ora 5 dimineata (contra cost evident!).

Si pentru ca va entereseaz` ce ma enerveaz` pe mine am facut un top pentru saptamana trecuta:

1 . Am observat ca zoso participa la campania anti-cersetorie ! Arunca cititorilor niste frimituri din intamplari la intamplare care i se intampla lui intamplator ... ma rog eu nu inghit kkturi dastea fara sa-mi arate niste dovezi ..... a! ca zice el si se jura ca asa a vazut el ...ok..ma rog! dar jenant!

2. Ziarul Cli(t)ck ne fabrica o stire acum cateva zile precum ca , mai nou, pepenele rosu este bun ca si afrodisiac! Ma al dreaq si eu nu stiam...noroc cu astia de la Cli(t)ck ,mi-am spus eu savurand descoperirea monumentala!... Azi vad in acelasi ziar de neam prost stirea tinta pentru care cacatul de stire cu pepenele rosu a fost fabricata acum cateva zile. Stirea este " Elena (Basescu) , probleme cu sexul?" ....aha!...deci asta urmareau sandwich-urile astea de la Cli(t)ck...aveau o poza cu Baseasca si nu stiau cum sa o puna`( ce vrei ba`.....niste frustrati zegzuali!). Ji uite daja poporu` cumpara zaiaru! Bleah bai romani...bleah de genul asta de presa!

3. Un dement si-a fracturat coloana si va ramane paralizat toata viata lui pentru ca a sarit de pe "frumusetea" de epava de la Costinesti iar apa avea un metru jumate`. Fleosc!....punem pariu ca nu va fi ultimul...!

4. Antena 3 anunta ca "Un barbat a nascut!" - niste idioti! Sunt singurii de pe planeta asta care nu stiu ca barbatul ala al lor este de fapt o femeie! Alti cretini!

5. Ziarul.ro ne anunta ca "Cioaca are o noua iubita!" - ma doare`n pix de politistu` asta smecher! Dar am o singura intrebare....nu mirositi o noua ecranizare? - un nou scenariu....OTV 3 iulie 2009 " Unde este noua iubita a lui Cioaca?!" episodul 77

Cam atat astazi si nu uitati de cele doua concursuri lansate! Sunt pe bune si au inceput! Blogatu` a inteles primul ca nu este o gluma si are avantaj!





Sa auzim numai de bine!

http://www.barcagii.com/
http://www.moftrestaurant.ro/
http://www.hoteloo.ro/(2009)

Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment