Pages

Un an de fericire...

Nice.. Azi se implineste exact un an de la pronuntarea divortului dintre mine si fosta mea sotie Alina. Fara sa ma straduiesc imi dau seama ca in viata mea a reaparut soarele si ca zambetul ma insoteste pretutindeni. Despartirea de Alina a fost cel mai intelept lucru pe care l-am facut in ultimii 4 ani. Ce am facut in ultimul an... am plecat in State in Florida la bunii mei prieteni care locuiesc acolo. La inceput a fost o perioada destul de neclara ...atat de neclara incat anul trecut mi-am sarbatorit de ziua mea 32 de ani in loc de 31... loool. Am incercat stilul de viata american si am gustat din plin din el incercand sa-mi imaginez daca mi-ar placea mai mult sa traiesc acolo. Am avut la dispozitie o noua lume in care sa pot uita de "lumea" pe care tocmai o parasisem iar acest lucru a fost formidabil. Poate cel mai frumos lucru intamplat in acea perioada a fost reintalnirea "pe net" cu Denisa, prima mea logodnica si femeia alaturi de care am vazut lumea... Ne-am vorbit si ne-am redescoperit... si normal ca am decis sa o luam de la capat. In aprilie anul acesta eram din nou impreuna luand de la capat o relatie terminata din motive puerile si necoapte. Alaturi de ea am reinceput sa zambesc zilnic si sa ma simt bine in fiecare zi. Este o femeie normala care ma iubeste asa cum sunt ( cu capul in nori dupa idei noi) si ma sprijina necontenit.Impreuna cu ea am preluat Restaurantul Moft pe care il consideram proiectul nostru de suflet. Acolo ne petrecem majoritatea timpului incercand , cu brio, sa scoatem cat mai mult din acest proiect. Muncim amandoi pe aleceasi lungimi de unda...si facem ceea ce ne pasioneaza. Mare lucru ca partenerul tau sa iti inteleaga munca si sa te sprijine si vice versa..


Intre timp ambii mei frati ( o sora mai mare si un frate mai mic ) au cate un nou membru in familiile lor. Danny ( fratele meu ) are un baiat superb , Daniel Alexandru, pe care l-am si botezat in Septembrie iar Anca ( sora mea mai mare) are o fetita , Teodora care este absolut adorabila si imi aduce aminte de Anca cand era mica. Asa ca am avut multa activitate familiala anul acesta... Familia a fost alaturi de mine tot timpul si m-au facut sa regret pauza fortata pe care o impusesem " de comun acord" cu fosta nevasta...

A fost un an bun! Iar urmatorul se anunta si mai bun... O sa fiu tata..Denisa este insarcinata! :-))

Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment