Pages

Mihai Bendeac - Prima TV - cauta asistenta

"Am revazut in noaptea asta Jerry Maguire. Vroiam sa postez anuntul asta mai demult dar nu stiam cum sa fac descrierea postului… :)

Asadar…Avand in vedere ca personajul pe care-l interpreteaza Tom Cruise ma reprezinta ca si personalitate, am sa te rog sa vezi filmul. Am nevoie de o asistenta incepand cu luna februarie. Daca gasesti asemanari (PROFESIONALE!!!) cu personajul feminin si vrei un part time job, trimite-mi un mail la mihai.bendeac@primatv.ro cu foto/date personale si CV. Atentie!!! Am nevoie de o asistenta nu de o nevasta!!! (Am mentionat asta pt ca in film e si un love story)."

Asadar , daca vrei sa lucrezi lanca acest actor extrem de talentat poti sa-i trimiti cv-ul tau la adresa mentionata.

Sursa: Mihai Bendeac
Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

1 comments:

  1. Imi place faptul ca implica online-ul in demersurile lui zilnice.

Post a Comment