Pages

Amintiri din viitor | 20 ianuarie 2031

20 Ianuarie 2031 | M-am trezit iarasi inainte de a suna alarma! Nu mai suport visele bagate in ultima vreme de Dream&Co ( providerul zonal de vise). Calitatea slaba si reluarile dese a acestor vise ma face sa ma gandesc serios la schimbarea furnizorului. DreamingBucharest este o alegere mai inspirata in opinia mea deoarece au vise din categoria 2.0 ( User generated dream content) . Generatia de vise 2.0 sunt dezvoltate pe platforma M.D.U.C. ( Massive Dream User Content ) unde visele au program interactiv pentru cel putin 20 de utilizatori. Aceasta noua platforma de vise este dezvoltata pentru interatiunea intre utilizatorii retelei care pot dezvolta in timpul somnului social networking sau cluburi tematice. O noutate in domeniu o reprezinta functia de perceptii senzoriale de tip erotic cu participare simultana si sincronizata a utilizatorilor. Aceasta functie este insa in teste iar pretul este pe masura pachetului ales. Nu cred ca o sa ma bag la asa ceva...momentan :). Am auzit ca la nivelul -12 a fost instalat deja reteaua si ca in maxim un trimestru o sa-l puna in functiune.

Sunt sigur ca si sistemul asta este supravegheat de Compania Nationala de Etica a Viselor. am mai auzit ca printre utilizatori au introdus DreamBoti (programe robot de supraveghere) care se conporta asemenea unui utilizator uman. Nu mai exista loc sau spatiu in viata noastra unde supravegherea sa nu existe...

M-am saturat...nu mai exista intimitate nici in visele noastre..! O sa revin cu amanunte..

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment