Pages

Restaurant Marketing

9 MODURI PRIN CARE SA GARANTEZI RESTAURANTULUI TAU O BUNA FUNCTIONARE PE TIMP DE CRIZA | Laurentiu Mata


1.Meniul restaurantului** Este meniul tau -- cea mai buna unealta de vanzari pe care o ai-- conceput sa genereze cel mai bun profit posibil? Sau continui sa vinzi produse generatoare de profituri mici ? Analizeaza-ti meniul chiar acum. Din experienta noastra , o analiza adecvata a meniului da posibilitatea unei dezvoltari ulterioare prin eliminarea produselor neadecvate si neprofitabile ceea ce poate genera o crestere a profitului tau cu 15%-30% mai mult.

2.Angajatii tai ** Sunt angajatii tai amortiti? Explica-le ca tu doresti sa construiesti un stabiliment ospitalier care o sa supravietuiasca timpurilor grele. Observa daca sunt de parte ta. Daca nu au chef de predici sau de lucru in echipa, scapa de ei.Nu iti permiti sa ai dezertori sau dezinteresati in timpurile astea. Investeste ceva bani in atragerea si angajarea unor profesionisti in domeniu care iubesc aceasta meserie astfel incat sa poti construii o echipa de campioni care sa te ajute sa navighezi prin aceste ape tulburi

3. Diferentierea ta, Povestea ta ,Valoarea ta ** Ai o poveste interesanta despre tine si restaurantul tau pe care sa o poti spune clientilor tai? Daca da, oamenii isi vor aduce aminte si vor vorbii despre acest lucru. Daca nu , or sa uite de tine si o sa se duca la restaurantele de care isi aduc aminte. Cu totii ne aducem aminte de povestile copilariei dinaintea culcarii, nu? Da clientilor restaurantului tau"materiale" cu care sa se duca afara si sa "vanda" pentru tine facandu-i astfel "ambasadorii marketing-ului tau"

4. Conexiunile tale ** Acum este momentul sa apesi pe acceleratie si sa dezvolti cercul de prieteni prin prieteni. Consuma energia in cercul tau de prieteni incercand sa dezvolti aceasta comunitate generatoare de venituri. Aceasta forma de dezvoltare este mult mai putin costisitoare decat atacarea pietei pe canale media de promovare .

5. Locul de intalnire ** Fa din restaurantul tau un loc de intalnire . Vezi ce cluburi sunt in zona ta...cluburi de pasionati de masini,cluburi business, cluburi sportive...si ofera-le facilitati de intalnire.

6. Personalitatea ta ** Fii in fata tuturor astfel incat sa fii imaginea restaurantului. Sa vorbesti in fata a 100 de oameni face mai mult ( financiar ) decat iti poti imagina.

7. Oaspetii tai ** Oaspetii tai sunt singurul motiv pentru care exista afacerea ta! Multe restaurante au uitat acest lucru. Asa ca fa-ti oaspetii sa se simta importanti. Cere intotdeauna un feedback (feedback is not 50 anyway ;) . Intreaba-i cu ce poti sa ii ajuti si nu in ultimul rand, intreaba-i de ce au ales sa manance la restaurantul tau in locul competitiei.

8. "Wow-ul" tau ** Tot ce faci , tot ce oaspetii vad la tine, restaurantul tau ,meniul tau,prezentarea preparatelor ,salutarile tale , toaleta restaurantului tau , zona de intrare a restaurantului, TREBUIE sa fie remarcanta. Daca este doar mediocra, atunci nu este decat "alt restaurant amstecat intre ziduri"

9.Dezvoltarea unui plan scris de vanzari ** Ideile sunt un izvor nesecat de valoare care isi pierde menirea daca raman stocate in mintea ta in acea parte a listei tale mentale. " Am sa fac mai tarziu". Scrie ce iti doresti sa atingi cu acest restaurant si cand. vrei ca acest lucru sa se intample ...si totodata ce anume iti trebuie ca sa indeplinesti acest gand. De aici construieste un plan de vanzari pentru 3-6 luni. Explica planul tuturor (staff-ului tau) si fa-i sa inteleaga acest program. Urmatorul pas este sa gasesti un subalter caruia sa ii delegi contabilitatea acestui plan astfel incat sa te poti elibera de "greutate" si sa te poti concentra pe restul de idei sau atributii. Avand un plan scris si pe cineva care se ocupa de implementarea ideii tale te va face de neoprit.

Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment