Pages

Revin

Am fost absent..stiu!... Am avut o jena si nu am vrut sa mai public nimic zilele astea. Cand am revenit din State am stiut ca voi avea zile in care ma voi blestema ! Traficul, teveu , presa , criza economica , inspectii sanitare , inspectii financiare , inspectori de la asociatia compozitorilor din Romania , parcari insuficiente , imbecili angajati la banci , timbre judiciare inexistente in sistemul postal.....uuufffff!... inspir-expir! 32 de ani! am 32 de ani si sunt in viitorul imaginat de mine cand eram mic....insa cu o mare gresala de imaginatie.Ma gandeam la viata simpla si automatizata unde lucrurile sunt simplificate iar accentul se pune pe calitatea vietii . O saptamana in Bucuresti te seaca de energie si te lasa fara vlaga! Acum este momentul sa investesti in cabinete de psihologi! Pe bune...in 10 ani o sa te umplii de bani in Bucuresti!

Azi am fost la Politie! Am parcat " in locul altuia" si a iesit la mine cu o bata , m-a injurat de mama si mi-a bagat mana in gat! :) bun! Erau mai multe variate de reactie....m-am decis sa trec peste faza cu bataie,sange si spitalizare din lipsa de timp. Nu imi permit sa pierd timp pe asa ceva...asa ca am sunat 112. Au fost promti ! 5 min ! Am fost la politie , bla-bla-bla...plangere,declaratii, amenda pentru ala! :) next!

Pentru cei care nu au aflat ( adica 99,99 dintre voi) sambata ma insor cu Denisa! In sfarsit ! Dupa 11 ani de cand ne-am cunoscut....o intrerupere de 5 ani ..o casnicie de-a mea ratata cu brio...vine in sfarsit un moment superb in viata mea! Ma insor cu femeia vietii mele...care in iunie il va naste pe William , baietelul nostru! William este sanatos si voinic ! Are aproape 5 luni si este foarte "sportiv". Avem o inregistrare 3D cu el !

Asa ca sunt bine...sunt foarte bine :) ! O sa fiu sot si tatic , iar asta sterge toate problemele intr-o clipa!

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment