Pages

HotNews -de tot jegul.

Sa nu ma intelegeti gresit! Nu am nicio placere sa ma uit la Columbeni cum se pupa la B1tv. Sincer am gustat la inceput noutatea acestui cuplu si am ras la randul meu...insa!...Bai tata, au trecut ani de cand mass media din Romania ne vinde pe tava Familia Columbeanu! Eu spun clar si raspicat: "Mai lasati-ne dracu in pace cu astia doi ca nu mai au nici un farmec "marile descoperiri" ale diversilor paparzzi de la tot felul de reviste de 2 lei!

Pe scurt ... Cautam si eu ca tot omul noutati pe net.Pe site-ul pe care eu il credeam serios HOTNEWS.ro descopar urmatoarea stire cu poza:



Wow! Ce comentariu de cacat la o poza total aiurea! Cel care a tastat idiotenia asta probabil saracu` nu are nici o vina...atata il duce capul! Dar cei care i-au pus in brate sarcinile pe care le are, aia...sunt niste idioti! Este un simulacru de cea mai joasa speta ...un jeg postat pe un site care se vrea serios!
Le recomand celor de la HotNews sa vada o stire "adevarata" in ceea ce urmeaza:

Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment