Pages

Mass Media in general

Opinia mea in legatura cu mass media din tara noastra.

Normal ca am vazut si eu imaginile transmise de Antena 1 "de la fata locului" cu fata lovita pe trecerea de pietoni ... Dincolo de intamplarea nenorocita petrecuta in acea zi, nu am putut sa remarc cu cat profesionalism a fost manipulat intregul subiect. Imaginile cu politistii (folosindu-se efecte dramatice -culoare sepia/alb negru si cercuri rosii..),interviul cu soferita (care poarta toata vina pentru accident si pentru lipsa de reactie umana - macar daca ar fi stat langa victima sa incerce sa o incurajeze sa reziste pana venea salvarea!)...toate puse cap la cap intr-o poveste care normal ca trebuia sa incrimineze politia (statul) pentru lipsa de reactie intr-un astfel de moment dramatic. Acum intreb si eu la randul meu....reporterul Antenei 1 de ce nu s-a dus sa acorde primul ajutor ???....Cameramanul care filma fata care inca mai misca...de ce nu s-a dus sa ii acorde primul ajutor...sau macar sa incerce sa o sprijine moral intr-un fel....sa lase dracu camera jos si sa incerce sa ajute asa cum au cerut politistilor sa dea primul ajutor. Normal ca nu au facut asa ceva ....au facut exact ce au facut si politistii...si-au vazut de slujba lor!... Mass media este un instrument de manipulare in masa!Atat! Vrei divertisment...du-te la teatru!



Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment