Pages

BMW X6


Azi am vazut pentru prima oara un BMW X6 . Masina era parcata langa restaurantul Moft de langa Marriott Proaspat adus din Germania acest X6 este o combinate intre X5 si Q7 de la Audi. Nu sunt un fan inrait al automobilelor dar asa ceva sigur ma face sa-mi las balele pe trotoar... Nu am rezistat si am facut cateva poze pe care sa le impartasesc cu voi. Stirea asta cred ca face parte din Ciclul " Bai frate cum apare o masina bengoasa...hop si in Romania! De unde dreaq au astia bani?!..bla..bla.."







Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

1 comments:

  1. Tocmai am vazuto la TV pe Demi Moore urcand intr-o masina ca asta, in Bucuresti (e aici pt ceva filmari). Posibil sa fie aceeasi masina :)

Post a Comment