Pages

FUCK YOU LOUIS VUITTON !!



Cu o saptamana in urma am observat ca la statuia pompierilor ce se afla in fata hotelului Marriott se pun schele de jur imprejur. Ce bine , mi-am spus eu in gand! Probabil ca o sa il renoveze ...poate ca vor sa il curete si sa il faca mai stralucitor! Este o actiune de toata lauda! Gresala mare! Dupa doua zile am observat ca de fapt se pregatea o alta agresiune media pentru bucuresteni. Cei de la LOUIS VUITTON au considerat ca este foarte normal sa acopere un monument al bucurestenilor pentru a-si face campanie publicitara odata cu lansarea oficiala in Romania. Au actionat in cel mai pur stil al fitosilor nesimtiti si needucati , stil ce este caracteristic si celor ce cumpara produsele acestui brand. O mitocanie de cea mai joasa speta! Normal ca au fost impinse niste comisioane unor saraci din ministerul culturii care ,ca niste fomisti nenorociti, au aprobat toate documentele necesare demararii acestei labareli publicitare care este ca o palma data bucurestenilor. Intr-un fel ne este transmis ca daca ei vor ,ne pot cumpara cu tot cu monumentele sau simbolurile noastre transformand toate acestea in simple joarse publicitare.

Azi in drum spre restaurantul meu am trecut iarasi pe langa aceasta valiza si din fericire am observat ca bucuresteanul nu a stat impasibil la jegul oferit de catre cei de la LOUIS VUITTON si Ministerul Culturii si au reactionat in consecinta. Azi aceasta valiza a fost sfasiata ( probabil ca doreau sa se convinga ca este un fake ca toate celelalte!). Vreau sa multumesc public celui care a facut acest lucru si a dovedit ca bucurestenii mai au sange in ei !

Din partea mea pentru aceasta companie ...un singulr mesaj : FUCK YOU LOUIS VUITTON !!!






Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
www.moftrestaurant.ro
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment