Pages

CONCURS !!- VANATOARE DE GRAFFITI MAKER

Am citit o stire in editia electronica a ziarului Cotidianul in care acestia ne spun ca "Graffitiurile din Florenţa declanşează o „vânătoare“ de japonezi" E vorba de un fotograf care a imortalizat scrijeliturile si mesajele lasate de "turisti" pe diverse monumente din Florenta. Daca doriti sa cititi articolul il gasiti aici.

imediat mi-am adus aminte de Jegurile numite graffiti ce impanzesc toate gardurile si zidurile in centrul si periferia capitalei noastre. Ei zic ca sunt artisti...eu zic ca sunt niste nenorociti imputiti ! Zilnic vezi tot felul de mazgalituri pe peretii proaspat renovati sau pe vitrinele unormagazine ghinioniste... Acesti labagii care se cred niste rebeli(ti) vor cu orice pret sa ne arate mediul imputit in care traiesc !

Asa ca!........

Lansez un concurs in care ofer 1000 de RON celui sau celei care imi va da informatii reale despre un idiot care lasa semne grafice le existentei sale mizere pe peretii metroului,caselor,vitrinelor, sau a magazinelor. Ma intereseaza ca acesta sa fie fotografiat in timp ce mazgaleste peretii intr-un loc public...si adresa lui de domiciliu! Asta inseamna ca cei ce doresc sa se imbogateasca cu 1000 de RON (cash) trebuie ori sa se transforme intr-un dedectiv care sa adune informatii despre astfel de cretini ...ori sa aveti ca si prieten un astfel de cretin (promit ca nu o sa va critic pentru asta) si sa-l dati in fapt.


Ce o sa fac eu?...pai...dupa ce o sa verific in detaliu informatiile trimise de voi...daca se adevereste ca sunt corecte ,cel indicat ca fiind responsabil pentru arta lasata pe pereti, va avea o mare surpriza lasata pe usa apartamentului sau! Totul va fi filmat si indosariat si prezentat aici pe bbbbbllog!! ..voi imi trimiteti informatiile iar de restul ma ocup eu!


FAQ Concurs!




  • Ce trebuie sa trimit? - 1-Fotografii ale "artistilor' surprinsi in timp ce isi refulau ideile in locuri publice. 2- Adresa de domiciliu al artistului in cauza!
  • Cum castig? Juriul sunt eu... o sa aleg cel mai concludent caz in urma analizarii. ( o sa angajez o firma de detectivi pentru aceasta analiza!)
  • Ce se castiga? Castigatorul va fi premiat cu 1000 RON bani cash
  • Ce oras poate participa? - Din pacate doar Bucurestiul....Momentan!
  • Cand este termenul limita? - 1 August 2008
  • O sa anunti politia? ..nu! Dar o sa fac publica toata actiunea ...
  • De ce faci asta? ...pentru ca vreau,pot si trebuie. Este un semnal de alarma...
  • Ce categorii de graffiti sunt vizate? - cele ilegale!
  • Cine sponsorizeaza acest concurs? -Buzunarul meu.
Sa auzim numai de bine!

www.barcagii.com
www.moftrestaurant.ro
www.hoteloo.ro (2009)
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment