Pages

Suna gratuit din SUA in Romania

Daca ai un membru al familiei,un prieten,un dusman sau pur si simplu o cunostinta plecata in State , atunci este momentul sa ii spui ca nu are rost sa mai cheltuie sute de dolari pe convorbirile cu Romania ! Poate suna Gratuit in Romania!Da , se poate! De multe ori mi-am pus si eu aceasta intrebare ca si tine: poti suna gratuit? Din experienta proprie o sa va invat ce aveti de facut! Totul este legal si trebuie sa fiti atenti la pasii care urmeaza:
  1. Persoana care este in State intra la http://www.lowratevoip.com/ si deschide un cont gratuit.
  2. Descarca aplicatia aici.
  3. Inregistreaza numarul de mobil pe care il are in State si il confirma prin introducerea codului primit prin SMS.
  4. Cumpara credite invaloare de 10 Euro pentru a dispune de Freedays - zile in care poti efectua convorbiri gratuite.De fiecare data cand isi incarca contul cu credite primeste cate 30 de Freedays per incarcare.
  5. Poate suna orice telefon fix din Romania gratis.

Bonus! Poate suna si de pe mobilul sau (plateste doar local rate-ul) sunand la numarul 6462894296 dupa care fomeza numarul de fix dinRomania. Eu il folosesc de fiecare data cand sunt in State si am la activ sute de ore vorbite gratuit cu Romania , pe fix binenteles! Convorbiri placute!

[voip.jpg] [voip-2.jpg]

Later edit: pentru a suna invers, adica Romania - SUA tot gratuit (platesti doar local rate) intra aici http://www.sunagratis.ro/

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment