Pages

Amintiri din viitor | 11 ianuarie 2031

Ce aniversare...azi se implinesc exact 22 de ani de la atacul nuclear. Momentul in care ai aflat prima oara despre atac ti se intipareste adanc in memorie si iti aduci aminte de fiecare data unde erai si ce faceai in data de 11 ianuarie 2009 la ora 23:53. Imi aduc aminte ca eram la un depozit de aprovizionare (mult mai mic ca in zilele astea) care se numea Metro si era o companie nemteasca. Eram acolo cu Denisa , sotia mea, si faceam aprovizionarea pentru restaurantul pe care il aveam atunci. Vestea ne-a fost transmisa , prin intermediul unui apel telefonic ( sistem de convorbiri facute prin intermediul unor telefoane - vezi muzeul comunicarii din sectorul -14 NE-), de catre sora mea aceeasi care , in mod ciudat , ne anuntase acum vreo 30 de ani si de atacul din N.Y. asupra turnurilor. Tin minte ca imediat ce am aflat de atacul nuclear din orientul mijlociu am simtit un tremur izvorat din sentimentul de nesiguranta si mi-am dat seama ca din acel moment viata noastra o sa aiba de suferit.. Sunt momente pe care nu le poti uita... Astazi , la 22 de ani de la atac , imi imaginez ce curs ar fi avut viata noastra daca nu exista acel perfidic atac care a atras de la sine inceperea razboiului mondial. Astazi ne pregatim sa mergem impreuna cu William , nepotul nostru de 3 ani, in galeria C langa tunelul central al sectorului minus17 unde s-a deschis un centru de imagini pe hartie.

Larry 11 ianuarie 2031
Sa auzim numai de bine!
Larry

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment