Pages

La Multi Ani Barcagii.com !!!

In 2003 am lansat site-ul original Barcagii.com (barcagiii.ro & barcagii.ro - domenii la care am renuntat ulterior dupa maturizarea domeniului principal). De ce si cum! In primul rand pentru ca am lucrat pe vase de croaziera si am simtit lipsa unui loc unde sa te intalnesti cu fostii colegi . Din pacate 90% din prieteniile legate pe vase se destrama odata ajunsi acasa , tocmai din lipsa comunicarii si a diferentei de stil de viata. Asa ca am purces la construirea site-ului!

Prima varianta a site-ului a fost facuta de mine in scop experimental . Avea cateva informatii utile si un forum unde discutam cu prieteni si colegi dar si cu cei interesati de ofertele de munca pe vasele de croaziera. La un moment dat am sesizat o crestere a numarului de vizitatatori ceea ce m-a determinat sa ma gandesc la o dezvoltare a site-ului personal intr-un portal de informatii si dar si de socializare in acelasi timp.

In Februarie 2005 am investit aproximativ 8000 de Euro in dezvoltarea site-ului care a prins o noua forma si imagine. Acesta avea integrat un modul de stiri, galerie foto,modul de oferte de munca,forum,modul de comenzi online,chat, modul de postare cv. Diferenta de continut a fost bine primita de catre utilizatorii site-ului pe care i-am impartit in doua categorii : Barcagii ( cei care au muncit sau muncesc pe vasele de croaziera) si Candidati ( cei ce doresc sa munceasca pe astfel de vase).

Astazi , la 6 ani de la lansarea primei versiuni, siteul Barcagii.com are un numar de 16.368 de utilizatori (!!) din care 4563 sunt Barcagii si 11.805 sunt Candidati facand din Barcagii.com cea mai mare comunitate de acest gen din Romania .

In acest moment site-ul este UGC ( User Generated Content ) ceea ce inseamna ca utilizatorii creaza continutul ,eu nefacand in acest moment altceva decat sa supervizez continutul generat . In primul rand urmaresc ca informatia necesara celor interesati sa plece pe vasele de croaziera sa fie cat mai multa si mai buna calitativ vorbind.

Proiecte de viitor. Sper ca pana la sfarsitul anului sa pun la punct o noua versiune a site-ului. Noua forma o sa fie orientata pe socializare unde utilizatorii or sa aba posibilitati multiple de a forma retele sociale gen hi5. Aceasta noua varianta va avea multe functii noi de comunicare si socializare si va pune la dispozitie utilizatorilor noi forme de divertisment . Finantarea in acest moment este facuta in proportie de 100% de catre compania mea ,dar suntem in discutii si cu cativa investitori ce s-au aratat interesati de acest proiect.

In incheiere vreau sa multumesc utilizatorilor siteului pentru ca pun umarul la dezvoltarea incontinutului si a informatiei atat de necesar unei comunicari curate. La multi ani Barcagii.com!

Laurentiu (Larry) Mata
Administrator & Proprietar Barcagii.com

You liked this post? Subscribe via RSS feed and get daily updates.

0 comments:

Post a Comment